درباره چوب ام دی اف (MDF), کابینت آشپزخانه

ام دی اف هایگلاس و پلی گلاس و تفاوت آن ها

ام دی اف هایگلاس و پلی گلاس و تفاوت آن ها

کابینت هایگلاس و پلی گلاس

 

کابینت های هایگلاس و پلی گلاس نمونه هایی از کابینت ام دی اف با روکش متفاوت میباشند. این نوع کابینت ها در آشپزخانه های مدرن امروزی مورد استفاده قرار میگیرند و تنوع طرح, رنگ و قابلیت های منحصر به فرد آ ن ها باعث شده است که این کابینت ها را از سایر کابینت ها مجزا بکند.

در مقایسه ی کابینت هایگلاس و پلی گلاس, کابینت پلی گلاس دوام و طول عمر بالاتری دارد و دارای خصوصیاتی می باشد که آن را از نوع هایگلاس برجسته تر نموده است.

بطور کلی پلی گلاس در مقایسه با هایگلاس در براقی، شفافیت و سطح بسیار صیقلی برتری دارد.
کابینت های هایگلاس به مراقبت نیاز دارند، به این صورت که باید با دستمال های نرم و نخی و با شوینده های ملایم سطوح آن را تمیز کرد.

اسیدهای آشپزخانه و موادی مثل سرکه یا الکل مخصوصاً اگر بطور مستقیم بر سطح ام دی اف ریخته شوند آسیب محسوسی به سطح کار وارد می کنند. از جمله تغییر رنگ و خط و خش زیاد که باعث می شود ام دی اف هایگلاس پس از مدت کوتاهی جذابیت و براق بودنش را از دست بدهد. اما ام دی اف پلی گلاس نسبت به ام دی اف هایگلاس مقاومت بیشتری در مقابل خط و خش داشته و زمان طولانی تری کیفیت و جذابیت خود را حفظ میکند.

سطح کابینت های پلی گلاس  به دو صورت مات و براق در کنار هم طراحی شده اند اما کابینت هایگلاس چنین قابلیتی ندارد و به صورت مجزا یا مات بوده و یا به صورت براق طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *